• Витяг із плану роботи Караванської гімназії

на 2023/2024 н.р.

РОЗДІЛ VІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

7.1. Пріоритетні напрямки виховної роботи на 2023/2024 навчальний рік.

  • формування особистісних рис громадянина України, національної свідомості та самосвідомості учнів, виховання духовної культури особистості;
  • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основні відновлення історичної пам’яті;
  • забезпечення високої художньо-естетичної культури, повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
  • формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
  • створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, допомогти знайти кожному справу до душі;
  • посилення уваги до питань національно-патріотичного та морально-етичного виховання;
  • підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
  • створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
  • зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям під час війни;
  • колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський парламент;
  • доцільне використання можливостей позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної виховної роботи.
Для вирішення проблеми, поставленої педагогічним колективом гімназії, виховну роботу організувати за такими напрямками:
  • Організація роботи з класними керівниками.
  • Організація роботи з дітьми пільгового контингенту.
  • Організація роботи з учнями щодо профілактики правопорушень.
  • Організація роботи з питань охорони життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму.
  • Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до себе.
  • Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей.
  • Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до праці.
  • Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до природи.
  • Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва.
  • Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до суспільства і держави.
  • Організація роботи з батькаи.
  • Організація роботи бібліотеки гімназії.

7.2. Організаційні заходи

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Класи Відмітка про виконання
1

Спланувати виховну роботу гімназії за пріоритетними напрямками.

до 01.09.2023 Педагог-організатор 1-9
2

Організувати роботу щодо охорони дитинства.

протягом року Педагог-організатор 1-9
3

Організувати роботу щодо запобігання дитячому травматизму серед учнів.

протягом року Педагог-організатор 1-9
4 Організувати роботу з попередження та профілактики правопорушень серед учнів. Протягом року Педагог-організатор 1-9
5 Спланувати роботу методичного об’єднання класних керівників. Затвердити план роботи. до 12.09.2023 Педагог-організатор 1-9
6 Погодити плани виховної роботи класних керівників. до 12.09.2023 Педагог-організатор 1-9
7 Провести інструктаж з класними керівниками щодо планування та організації виховної роботи. до 02.09.2023 Педагог-організатор 1-9
8 Організувати роботу шкільного самоврядування та спрямувати його діяльність. до 12.09.2023 Педагог-організатор 5-9
9 Провести вибори активу у кожному класі. до 12.09.2023 Класні керівники 3-9
10 Скласти соціальний паспорт гімназії. Поновити списки учнів пільгового контингенту та учнів, схильних до девіантної поведінки. до 12.09.2023 Педагог-організатор 1-9
11 Продовжити облік відвідування учнями онлайн занять. протягом року Класні керівники 1-9
12 Організувати роботу гуртків. Скласти та затвердити графіки роботи. до 12.09.2023 Педагог-організатор 1-9
13 Проводити операції “Урок” протягом року Вчителі, класні керівники 1-9
14 Підвести підсумки виховної роботи за навчальний рік. Видати наказ “Про підсумки виховної роботи за 2023/2024 навчальний рік”. до 04.06.2024 Педагог-організатор 1-9

7.3. Організація роботи з класними керівниками

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

З ким

проводяться заходи

Відмітка

про виконання

1 Організувати роботу методичного об’єднання класних керівників. Призначити керівника. Затвердити план роботи. до 08.09.2023 Педагог-організатор з класними керівниками 1-9-х класів
2 Організувати вивчення Законів України, державних програм, нормативно-правових документів, що регламентують організацію виховної роботи в навчальному закладі. протягом року Педагог-організатор з класними керівниками 1-9х класів
3 Проводити засідання методичного об’єднання класних керівників, інструктивно-методичні наради (за планом). 2 рази на семестр Педагог-організатор з класними керівниками 1-9-х класів
4 Організувати роботу щодо складання планів виховної роботи класних керівників на 2023/2024 навчальний рік. до 11.09.2023 Педагог-організатор з класними керівниками 1-9-х класів
5 Скласти графіки відкритих виховних діяльностей на І та ІІ семестри 2023/2024 навчального року. до 19.09.2023 до 15.01.2024 Педагог-організатор з класними керівниками 1-9-х класів

7.4. Організація роботи з дітьми пільгового контингенту

№ з/п Зміст роботи Дата Відповідальний Класи Відмітка про виконання
1 Поповнити базу даних дітей пільгового контингенту, скласти акти обстеження матеріально-побутових умов проживання учнів пільгового контингенту. до 19.09.2023 Педагог-організатор, класні керівники 1-9
2 Здійснювати обстеження житлово-побутових умов дітей пільгового контингенту. двічі на рік Педагог-організатор 1-9
3 Організувати роботу щодо залучення дітей пільгового контингенту до участі в гуртках, забезпечити їх участь у виховних діяльностях гімназії. протягом року Педагог-організатор, класні керівники 1-9
4 Надання матеріальної допомоги учням пільгового контингенту із фонду загальної середньої освіти. протягом року Педагог-організатор 1-9
5 Сприяти оздоровленню дітей пільгового контингенту протягом року Педагог-організатор 1-9
6 Проводити роботу щодо виявлення обдарованих дітей пільгового контингенту, сприяти подальшому навчанню та працевлаштуванню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування протягом року Педагог-організатор 1-9

7.5. Організація роботи щодо профілактики правопорушень

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Відмітка про виконання
1 Участь у Всеукраїнському рейді ”Урок”. Протягом навчального року Педагог-організатор, класні керівники
2 Визначити та організувати роботу з дітьми з девіантної поведінки та дітьми, сім’ї яких опинились у складних життєвих обставинах, скласти плани індивідуальної роботи з ними. до 09.09.2023 Педагог-організатор, класні керівники
3 Розробити заходи щодо налагодження взаємоінформування, координації спільних дій установ і організацій, які опікуються проблемами дітей. до 30.09.2023 Педагог-організатор
4 Закріпити за кожним учнем, що опинився у складних життєвих обставинах та за учнями з девіантною поведінкою наставників в разі потреби Педагог-організатор
5 Організувати контроль за відвідуванням онлайн занять учнями, що опинились у складних життєвих обставинах та учнями з девіантною поведінкою. в разі потреби Педагог-організатор, класні керівники
6 Обстежити матеріально-побутові умови учнів, які стоять на внутрішкільному обліку, скласти акти обстеження. в разі потреби Педагог-організатор, класні керівники
7 Організувати індивідуальну роботу з учнями, що опинились у складних життєвих обставинах та з учнями із ускладненою поведінкою з метою усунення прогалин у знаннях учнів. протягом навчального року вчителі–предметники, класні керівники,
8 Залучити учнів, що опинились у складних життєвих обставинах та учнів з девіантною поведінкою до занять у спортивних секціях, гуртках, забезпечити їх участі у конкурсах, фестивалях, змаганнях. протягом навчального року Педагог-організатор, класні керівники
9 Організувати проведення бесід щодо попередження правопорушень та пропаганди здорового способу життя за участю міських служб. протягом навчального року Педагог-організатор
10 Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків учнів, що опинились у складних життєвих обставинах та учнів з девіантною поведінкою про їх відповідальність за створення умов щодо виховання, навчання та розвитку неповнолітніх дітей. протягом навчального року Педагог-організатор, класні керівники.

7.6. Організація роботи з питань охорони життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Форма контролю Відмітка про виконання
1.Організація роботи щодо забезпечення нормативно-правових аспектів
1.

Організувати роботу щодо систематизації та вивчення нормативних документів, державних, регіональних та міських програм з питань охорони життя і здоров’я учнів, запобігання всім видам дитячого травматизму.

вересень

Педагог-організатор

протокол наради при директорові
2. Здійснювати проведення вступного інструктажу на окремій сторінці журналу обліку навчальних занять “Реєстрація вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності для вихованців, учнів” в перший день занять Класні керівники класний журнал
3. Здійснювати проведення первинних інструктажів з питань охорони праці на робочому місці перед початком кожного практичного заняття та здійснювати запис на сторінці про запис теми уроку у класному журналі. протягом року Вчителі-предметники класний журнал
4. Здійснювати проведення первинного інструктажу із записом у Журналі реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів вихованців, учнів, студентів, курсантів, слухачів з безпеки життєдіяльності. вересень грудень травень Класні керівники журнал реєстрації інструктажів
5. Здійснювати проведення позапланових та цільових інструктажів у Журналі реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів вихованців, учнів, студентів, курсантів, слухачів з безпеки життєдіяльності. протягом року Педагог-організатор, класні керівники журнал реєстрації інструктажів
6. Забезпечити нормативність ведення “Журналу реєстрації нещасних випадків, що сталися з вихованцями, учнями, студентами, курсантами, слухачами, аспірантами”, а саме: - оформлення повідомлень про нещасні випадки, - оформлення актів розслідування нещасних випадків, - оформлення повідомлень про наслідки нещасних випадків. протягом року Педагог-організатор журнал реєстрації нещасних випадків
7. Організувати якісне планування роботи класних керівників з питань охорони життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму. до 07.09.2023 Педагог-організатор плани
8. Організувати проведення позакласних занять: бесід, ігор, вікторин, виставок творів, малюнків, поробок тощо на профілактичні теми. протягом року Педагог-організатор, класні керівники план заходів
9. Організувати превентивну роботу з профілактики шкідливих звичок, запобігання наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління, профілактики ВІЛ-інфекцій (СНІДу). протягом року Педагог-організатор, класні керівники план заходів,
10 Організувати вивчення: - правил дорожнього руху - 10 бесід; - правил протипожежної безпеки – 10 бесід; - правил безпеки з вибухонебезпечними предметами - 6 бесід; - правил безпеки при користування газом – 4 бесіди; - правил безпеки користування електроприладами - 4 бесіди; - правил безпеки на воді - 5 бесід; - запобігання отруєнь – 2 бесіди. протягом року Класні керівники циклограма
11 Забезпечити проведення бесід щодо запобігання дитячому травматизму під час осінніх, зимових, весняних та літніх канікул. протягом року Класні керівники пам’ятки
12 Здійснити підсумковий аналіз роботи навчального закладу з попередження дитячого травматизму. грудень травень Педагог-організатор наказ
13 Забезпечити наявність листків здоров’я. до 01.09.2023 Класні керівники листки здоров’я
14 Забезпечити нормативність ведення сторінок з предмета “Основи здоров’я” та «Здоров’я, безпека й добробут». протягом року Педагог-організатор рекомендації
15 Проведення роз’яснювальної роботи з батьками щодо профілактики усіх видів дитячого травматизму на батьківських зборах. протягом року Класні керівники протоколи батьківських зборів
16 Дотримуватись режиму навчання та відпочинку під час проведення онлайн уроків. постійно Директор гімназії

7.7. Організація проведення загальношкільних виховних заходів

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальний Класи Відмітка про виконання
1 Онлайн- привітання зі святом Першого дзвоника 01.09.2023 Педагог-організатор 1-9
2 Діяльності, присвячені дню фізичної культури та спорту. вересень Педагог-організатор 1-9
3 Діяльності до Дня захисника України та Дня українського козацтва. жовтень Педагог-організатор, класні керівники 1-9
4 16 листопада – Міжнародний день толерантності ( єдина виховна година) листопад Класні керівники 2-9
5 Заходи до дня української писемності і мови. листопад Педагог-організатор 1-9
6 Акція «16 днів без насильства» листопад -грудень Педагог-організатор, класні керівники 2-9
7 Відзначення Дня пам’яті жертв голодомору (за окремим планом). листопад Педагог-організатор 5-9
8 Заходи до Дня Збройних Сил України грудень Педагог-організатор 2-9
9 Всеукраїнський тиждень права грудень Педагог-організатор, вчитель правознавства 1-9
10 Проведення новорічних та різдвяних свят. грудень Класні керівники 1-9-х класів, педагог-організатор 1-9
11 Заходи до Дня Соборності України (за окремим планом). січень Педагог-організатор, вчитель історії 2-9
12 Місячник правових знань. лютий Педагог-організатор, класні керівники 1-9
13 Діяльності, присвячені Шевченківським дням. березень Педагог-організатор 2-9
14 Заходи до річниці катастрофи на Чорнобильській АЕС квітень Класні керівники 2-9
15 Святкові діяльності до Дня пам’яті та примирення (за окремим планом). травень Педагог-організатор 1-9
16 Онлайн-привітання зі святом Останнього дзвоника. червень Педагог-організатор 1-9

7.8.Організація роботи з батьками

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Відмітка про виконання
1 Провести вибори батьківських активів у класах (1-9класи). вересень Класні керівники
2 Провести класні батьківські збори. вересень, грудень березень, травень Класні керівники 1-9-х класів
3 Провести загальношкільні батьківські збори за наступним планом: 1. Особливості організації освітнього процесу у 2023/2024 навчальному році. 2. Дотримання законодавства щодо забезпечення захисту дітей від будь-яких форм фізичного або психічного насильства. 3.Запобігання травматизму та правопорушень в гімназії та в позаурочний час. 4. Контроль та відповідальність батьків за відвідування учнів онлайн-занять.. 5. Ознайомлення із заходами щодо організованого закінчення навчального року. Підготовка до ДПА, ЗНО 6. Організація літнього оздоровлення дітей. 7. Звіт директора гімназії про роботу у 2023/2024 навчальному році. вересень квітень червень Адміністрація гімназії, класні керівники
4 Організувати допомогу сім’ям з метою поліпшення відвідування дітьми навчальних занять, своєчасне інформування батьків про відсутність дітей на онлайн заняттях. протягом року Педагог-організатор, класні керівники
5. Організувати постійний зв’язок з родинами учнів, які потребують додаткової педагогічної уваги протягом року Педагог-організатор
6. Організувати роботу правового лекторію для батьків за наступними темами: Сімейна рада 1.Гармонізація гімназійного виховання. 2.Чому перехідний вік є важким? Як виховувати в дітей підліткового віку інтерес до набуття знань. Лекторій 1.Закон – захист прав дітей. Насильство в сім’ї як проблема превентивного виховання. 2.Кримінальна й адміністративна відповідальність підлітків. Як поведінка батьків впливає на дитину. 3.Консультація-практикум із шкільним психологом «Важка дитина, яка вона?» Круглий стіл 1.Негативні звички: статистика, шляхи подолання. Попередження правопорушень. 2. Виховання свідомої дисципліни. 3.Консультація шкільного психолога «Як сформувати у дітей навички ненасильницького спілкування» Батьківський тренінг 1.Як допомогти дитині впоратися з емоціями у воєнний час. 2.Спільна робота класного керівника і батьків щодо виховання загальнолюдських цінностей - пріоритет сучасної школи. жовтень грудень лютий квітень Педагог-організатор

7.9. Організація роботи бібліотеки гімназії

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Відмітка про виконання
1 Узгодження плану роботи бібліотеки. Забезпечення підручниками учнів 1 – 9 класів. Забезпечення організаційного та методичного супроводу проведення освітнього процесу. серпень Директор гімназії, бібліотекар гімназії
2 Проведення благодійної акції «Подаруй бібліотеці книгу». Формування в учнів бережливого ставлення до книги шляхом проведення бібліотечно – бібліографічних уроків. Контроль за використанням в освітньому процесі літератури з грифом МОНУ вересень Бібліотекар, педагог - організатор
3 Ведення бібліотечної документації. жовтень Бібліотекар
4 Аналіз роботи шкільної бібліотеки. Роль шкільної бібліотеки у підвищенні творчого рівня педагогів з урахуванням їх індивідуальних запитів. Організація та проведення шкільного етапу конкурсу «Найкращий читач року!» листопад Бібліотекар
5 Контроль за аналізом читання. Контроль за проведенням бібліотечних уроків. грудень Бібліотекар, педагог-організатор
6 Робота бібліотеки щодо підвищення педагогічної майстерності вчителів. Проведення тижня підручника. січень Бібліотекар
7 Робота з дітьми з девіантною поведінкою (розвиток інтересу учнів контролюючої категорії до книги). лютий Педагог - організатор
8 Спільна робота бібліотеки та класних керівників. Тиждень дитячої книги березень Педагог - організатор, бібліотекар, класні керівники
9 Контроль за аналізом читання 5 – 8 класів. Контроль за проведенням бібліотечних уроків. квітень Бібліотекар, педагог - організатор
9 Аналіз роботи бібліотеки. Аналіз забезпечення підручниками на новий навчальний рік. травень Бібліотекар

7.10. Спортивно-масова та фізкультурно-оздоровча робота

№ з/п Зміст роботи Термін Відповідальний Відмітка про виконання
Забезпечення умов для створення оптимального рухового режиму учнів 1-9 класів
1 Організація та проведення в онлайн режимі позакласних оздоровчо-спортивних та фізкультурно-масових заходів: - День здоров’я; - Міжнародний день спорту; - Відеочеленджі; - Рухові активності в домашніх умовах. - згідно з планом Педагог - організатор, учитель фізичної культури
Охорона здоров’я і життя дітей, забезпечення техніки безпеки
1 Підготувати та видати наказ - Про попередженнядитячого травматизмуна уроках фізичної культури у 2023/2024 навчальному році вересень Директор гімназії, педагог - організатор
2 Організація роботи з дітьми, які за станом здоров’я зараховані до підготовчої медичної групи. вересень Учитель фізичної культури
3 Забезпечити проведення інструктажів з учнями з правил техніки безпеки під час занять фізичною культурою і спортом. постійно Учитель фізичної культури
Робота з батьками з питань фізичного виховання учнів
1 Розглянути питання фізичного виховання на батьківських зборах. жовтень Класні керівники
2 Систематично запрошувати батьків до участі в спортивних заходах. протягом року Педагог - організатор
3 Проводити консультації для батьків з питань фізичного виховання учнів у сім’ї, організації самостійних занять учнів фізичними вправами, загартування дітей. на батьківських зборах Учителі фізичної культури, класні керівники


ВИХОВНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ГІМНАЗІЯ :

Формування громадянської позиції та національної самосвідомості особистості дитини через впровадження сучасних інноваційних технологій.

ВЕРЕСЕНЬ

СХОДИНКА

формування здорового способу життя та основ безпеки життєдіяльності

Тема: «ЗДОРОВ’Я – НЕ ВСЕ, АЛЕ БЕЗ НЬОГО ВСЕ – НІЩО»

Компетентність:здорове життя: сприяння свідомій позитивній мотивації на здоровий спосіб життя та підвищення культури здоров’я; стимулювання бажання дбати про власне здоров’я; розуміння складності досягнення міцного фізичного та психологічного здоров’я та його збереження; усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до себе (до свого фізичного «Я»), ціннісне ставлення до людей.

Кредо:«Успіх без здоров’я неможливий - хто здоровий, той щасливий!»

Мета:пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; допомога учням у набутті знань і досвіду, що сприятимуть коригуванню ставлення до власної безпеки; формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами і бажаннями інших; вироблення в учнів навичок безпечного поводження з електрообладнанням, газовими плитами, при розведенні багаття тощо.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 01.09 Свято Першого дзвоника "Школо, двері відчиняй! Маленьких патріотів привітай!" 1-9 Педагог – організатор, класні керівники
2 01.09 Перший онлайн-уроку «Ми українці: честь і слава незламним!» 1-9 Класні керівники
3 08.09 Квест «У царстві Граматики». Написання диктанту. (до Міжнародного дня грамотності). 1-9 Учителі української мови та літератури
4 11.09 Виховні години «Гра власним життям» (до Всесвітнього дня запобігання самогубствам). 5-9 Практичний психолог
5 15.09 Онлайн-лекція «Google — найбільша пошукова система» (до Дня народження Google). 2-9 Учитель інформатики
6 22.09 Години спілкування «Нам не потрібна війна». Конкурс дитячого малюнку «Народжені, щоб у мирі й любові жити»(до Міжнародного дня миру) 1-9 Педагог –організатор, учитель образотворчого мистецтва, класні керівники
7 22.09-01.10 Акція «Теплом своїм зігрій людину» (допомога самотнім літнім людям до Дня людей похилого віку). 1-9 Педагог – організатор, класні керівники
8 26.09-30.09 Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу (за окремим планом) 1-9 Практичний психолог
9 27.09 Участь у флешмобі«Мандруй Україною 2023» (до Всесвітнього Дня туризму) . 1-9 Учитель фізкультури
10 29.09 Виховні онлайн години «Бібліотеки — це скарбниці всіх багатств людського духу» (до Всеукраїнського дня бібліотек). 1-9 Бібліотекар
11 Впродовж місяця Акція «Читай українською!» (до Всеукраїнського дня бібліотек). 2-9 Бібліотекар
12 29.09 Флешмоб у соціальних мережах «Дякую вчителю». 1-9 Педагог -організатор
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 Впродовж місяця Забезпечити виконання методичних рекомендацій щодо використання державної символіки в загальноосвітніх навчальних закладах. І з цією метою класним керівникам: -розробити цикл бесід, конкурсів, лекцій з питань вивчення і тлумачення державної та національної символіки. 1-9 Класні керівники, педагог-організатор
2 До 09.09 Скласти та погодити графік проведення виховних годин. Зібрати інформацію про заняття дітей у гуртках та секціях за інтересами. Провести рекламну акцію: «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати». 1-9 Педагог-організатор, келасні керівники
3 До 15.09 Складання соціальних паспортів класів гімназії. 1-9 Класні керівники, педагог-організатор
4 До 12.09 Поновити банк даних дітей групи ризику, та дітей схильних до правопорушень. 1-9 Класні керівники
5 До 09.09 Ознайомлення учнів із статутом навчального закладу, правилами внутрішнього шкільного розпорядку. Інтерактивне спілкування«Необхідність дотримання учнями Статуту та Правил поведінки в гімназії». Класні керівники
6 Впродовж місяця Налагодити індивідуальну роботу з підлітками «групи ризику». Класні керівники, педагог-організатор
7 19.09 Здійснити психолого-педагогічний аналіз контингенту учнів з метою виявлення учнів, схильних до правопорушень, до вживання спиртних напоїв, наркотичних речовин. Вивчити умови проживання дітей, які потребують постійної уваги. 7-9 Практичний психолог, класні керівники, громадський інспектор з охорони дитинства
8 Впродовж місяця Аналіз стану відвідування учнями онлайн уроків за вересень. 1-9 Педагог - організатор
9 Впродовж місяця Проведення анкетування з учнями і батьками з метою вивчення сім’ї. 1-9 Класні керівники, практичний психолог
10 Впродовж місяця Створення банку даних дітей ВПО, дітей мобілізованих військовослужбовців . 1-9 Класні керівники, педагог-організатор
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 01.09 - 20.09 Місячник «Увага! Діти на дорозі!» -Онлайн-заняття «Азбука безпеки на дорозі» - Вікторина «Правила дорожні знай – в ДТП не потрапляй!» 1-9 2-4 Педагог-організатор, класні керівники
2 05.09 Ознайомлення учнів із правилами поведінки у разі повітряної тривоги та проведення тренувальних запобіжних заходів. 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
3 05.09 – 08.09 Олімпійський тиждень здоров’я. Відеочелендж «Бути здоровим – це модно!» 1-9 Учитель фізкультури
4 18.09- 22.09 Лекції та бесіди з учнями: - «Територія дитячої безпеки», - «Обережно! Вибухонебезпечні предмети», - «Міни: помічай, оминай, повідомляй!», - «Наземні міни, бомби і ракети», - «Повітряна тривога», - «Дії у разі виявлення підозрілих та вибухових предметів». 2-9 Класні керівники
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 І-ІІ тиждень Трудова акція з упорядкування територій. 6-9 Класні керівники
2 ІІІ тиждень Інформаційна година «Що для мене є природа» . 1-9 Учителі початкових класів, учитель біології
V. ПАРТНЕРСТВО ЗБАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 01.09 День відкритих дверей для батьків. Онлайн обговорення питань готовності учнів до нового навчального року. Адміністрація, класні керівники
2 04.09-08.09 Обрати батьківські ініціативні групи в класах, делегувати представників від класів до батьківської ради. Обрати голову батьківської ради гімназії. Класні керівники
3 13.09 Засідання ради гімназії. Адміністрація
4 Впродовж місяця Складання координаційного плану взаємодій і співробітництва з різними організаціями і відомствами . Адміністрація
5 ІV тиждень Розробка пам’яток для батьків «Що допомагає і що заважає дитині вчитися». Психолог

ЖОВТЕНЬ

СХОДИНКА

військово-патріотичного виховання

Тема: «ЛЮБЛЮ Я КРАЙ СВІЙ ДОРОГИЙ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА!»

Компетентність: громадянська та соціальна підприємливість. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі.

Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави.

Здатність і готовність до продуктивної трудової діяльності, набуття нових професійних навичок, оволодівати суміжними й новими напрямами діяльності.

Здатність до підприємницького ризику.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави, ціннісне ставлення до праці.

Кредо: «Йдемо чумацькими шляхами, сіллю землі в єднанні станемо!»

Мета: забезпечення умов для вивчення вікових традицій та героїчних сторінок українського народу, виховування почуття гордості та вдячності до своєї держави, народу, історії, формування особистості учня як громадянина-патріота. Формування патріотичних почуттів, виховання високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигів в ім’я процвітання української держави. Виховання людини-патріота, вироблення глибокого розуміння громадянського обов’язку, спонукання до фізичного вдосконалення та вивчення національних традицій та героїчних сторінок історії українського народу.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 03.10 Акція «Переступи поріг з добром» ( до Міжнародного дня людей похилого віку). 1-9 Педагог - організатор
2 02.10 Благодійна акція «Спільними зусиллями» (збір необхідних речей для забезпечення потреб військовослужбовців.) Відеовітання для воїнів-захисників та захисниць України «Дякуємо за Вашу мужність!» Створення вітальних листівок. (до Дня захисників та захисниць України). 1-9 Педагог – організатор, класні керівники, вчитель образотворчого мистецтва
3 09.10-13.10 Книжкова онлайн виставка «Народу вірнії сини». Бібліотекар
4 16.10-20.10 Творчий тиждень «Золота осінь» (за окремим планом) 1-9 Педагог – організатор, класні керівники
5 18.10 Інформаційно-профілактичні години спілкування «Не стань жертвою торгівлі людьми» (до Європейського Дня боротьби з торгівлею людьми). 7-9 Практичний психолог
6 03.10 Відео-привітання до Дня вчителя. 1-9 Педагог – організатор, класні керівники
7 30.10-31.10 -Квест «Наша мова калинова» -Мовна онлайн вітальня «Мова – духовний скарб нації». -Участь у загальнонаціональному Радіодиктанті єдності 2023 (до Дня української мови та писемності). 2-4 5-9 Педагог- організатор, класні керівники, учителі української мови та літератури
8 23.10-31.10 Тематичний колаж «У рідній мові, в щирім слові славімо неньку Україну». Бібліотекар
9 30.10-31.10 Години спілкування: - «Бринить, співає рідна мова, чарує, тішить і п’янить», - «Вмирає все в житті, та не вмирає слово», - «Мова і писемність у цікавих фактах», - «Не цураймось мови», - «Українська державна мова – символ єднання та престижу українського народу». 1-9 Класні керівники
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 І тиждень Години спілкування: «Насилля в сім'ї як соціальна проблема», «Не проміняй свободу на рабство», «Як захистити себе від насилля в сім'ї», «Життя без насилля» «Гнів і агресивність» «Захистити себе від насильства»( до Міжнародного дня боротьби проти насилля 02.10) 1-9 Класні керівники
2 ІІ тиждень Аналіз зайнятості в гуртках дітей пільгових категорій (сиріт, напівсиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей схильних до правопорушень, дітей з багатодітних родин). 1-9 Педагог - організатор
3 Впродовж місяця Аналіз стану відвідування онлайн уроків учнями за жовтень. 1-9 Педагог – організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 02.10 Спортивна розвага «Козаком не просто стати, спорт потрібно поважати» (до Дня Дню українського козацтва. 7-8 Учитель фізкультури
2 І-ІІ тижні Онлайн випуск санітарного бюлетеня «Бережися отруйних грибів і рослин». 1-9 Сестра медична з дієт.харчування
3 Впродовж місяця Профілактичні бесіди: «Відірвись від комп’ютера», «Мобільний зв'язок: його вплив на організм людини». 1-9 Класні керівники
4 До 23.10 Інструктажі з питань безпеки життєдіяльності здобувачів освіти у період осінніх канікул з дітьми та батьками. 1-9 Класні керівники
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Впродовж місяця Акція «Жовте листя», виготовлення та розповсюдження в соц.мережах онлайн листівок про шкоду спалювання опалого листя та про користь компостування. 5-9 Педагог- організатор, учитель біології
2 03.10 Фотокалейдоскоп до Всесвітнього Дня захисту тварин «Наші улюбленці!!!» 1-9 Учителі початкових класів учитель біології
3 04.10 «V Всеукраїнський урок доброти» про гуманне та відповідальне ставлення до тварин. 1-9 Педагог - оранізатор, класні керівники
4 Впродовж місяця Операція «Чисте подвір’я - чиста Земля». (трудові десанти ) 5-9 Класні керівники
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 Впродовж місяця Підготовка рекомендацій щодо проведення класних батьківських зборів. Педагог - організатор, практичний психолог
2 І тиждень День творчості дітей і батьків в рамках місячника військово-патріотичного виховання. Виставка робіт декоративно-ужиткового мистецтва «Своїй маленькій батьківщині даруємо частинку душі!» Педагог – організатор, класні керівники
3 ІІ тиждень Співпраця закладу, позашкільних закладів, громадських організацій у розвитку творчих здібностей, формуванні життєвих компетентностей вихованців. 1-9 Адміністрація, рада гімназії
4 ІІІ тиждень Консультація для батьків «Як допомогти дітям впоратися з тривожністю під час воєнних дій» Практичний психолог, педагог - організатор

ЛИСТОПАД

СХОДИНКА

моральне виховання

Тема: «ЛЮБОВ ДО БЛИЖНЬОГО – ДЖЕРЕЛО ВЕЛИЧІ ДУШІ»

Компетентність: спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами толерантне ставлення до представників різних народів і культур.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення до себе (до свого психологічного «Я»).

Кредо: «Люди, будьте взаємно красивими!»

Мета:прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреб поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Спонукання до опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей. Виховання в школярів шанобливого ставлення до оточуючих, формувати високі моральні почуття, свідому дисципліну, відповідальність за свої вчинки. Формування рис особистості, здатної приймати рішення у ситуації морального вибору і нести відповідальність перед собою, суспільством, державою. Формування навичок толерантної поведінки, конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій, створення умов для співтворчості педагогів, учнів, батьків.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. 06.11-10.11 Теждень безпеки дорожного руху. -Онлайн-спілкування «Абетка дорожної грамотності». -Вікторина «Твій друг – безпечний дорожний рух». 1-4 5-9 Педагог – організатор, класні керівники
2 16.11 -Тренінгове заняття « На доброму серці тримається світ ». -Виставка малюнків«Щастя просто жити». 5 – 9 1-4 Практичний психолог, класні керівники, учитель образотворчого мистецтва
3 20.11-24.11 День Гідності та Свободи. Години спілкування -«За мир в Україні, за гідність кожної людини», - «Скажи своє слово про Україну», -«Усе моє, що зветься Україна», - «Майдан та українська національна ідея», -«Україна – це територія Гідності і Свободи», -«Громадянський подвиг людей, які виступили на захист демократичних цінностей». 5-9 Класні керівники
4 24.11 Урок-реквієм «П’ять колосків – до життя непройдених п’ять кроків» (до Дня пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 рр.) 1– 9 Педагог - організатор
5 22.11-24.11 Години спілкування: -«Про великий голод люди говорили пошепки», -«Вічна пам'ять змореним голодом», -«Трагедія, що сколихнула землю», -«Ціна хліба - життя», -«Жнива скорботи», -«Голгофа народних страждань» . 1– 9 Класні керівники
6 25.11 Акція «Біла стрічка» (до Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок). 8 - 9 Практичний психолог
7 25.11 Всеукраїнська акція -«Запали свічку пам’яті у своєму вікні» -«І пам’яті свіча не згасне…». 1– 9 Класні керівники
8 27.11 Тренінг «Безпечні соціальні мережі» (до Всесвітнього дня інформації). 1-9 Учитель інформатики
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 Впродовж місяця Операція «Турбота». Перевірка умов проживання учнів з неблагонадійних сімей Громадський інспектор з охорони дитинства
2 13.11-17.11 Правознавча абетка «Стосунки рівності та поваги» (до Міжнародного дня толерантності) Учитель правознавства, класні керівники
3 Впродовж місяця Проведення індивідуальних бесід з учням, які схильні до правопорушень. Анкетування. Діагностика даної категорії учнів. Класні керівники, практичний психолог, громадський інспектор з охорони дитинства
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 ІІ тиждень Випуск онлайн бюлетеня «Профілактика гострих респіраторних захворювань». 1-9 Сестра медична з дієт.харчування
2 17.11 Профілактичні бесіди «Ні курінню!» (до Міжнародного Дня відмови від куріння). 6 - 9 Педагог – організатор, класні керівники практичний психолог
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Впродовж місяця Залучення учнів до практичної природо-охоронної роботи, участь в акції «Осінь». Впорядкування територій. 1-9 Класні керівники
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І тиждень Бесіди з батьками щодо запобігання дитячому травматизму. 1-9 Класні керівники
2 ІІ тиждень Консультпункт для батьків «Виникло питання». 1-9 Практичний психолог
3 ІІІ тиждень Батьківський лекторій «Роль родини в розвитку моральних якостей дитини». 1-9 Педагог – організатор, класні керівники

ГРУДЕНЬ

СХОДИНКА

правової освіти і превентивного виховання

Тема: «ДІТИ В ПРАВОВІЙ ДЕРЖАВІ»

Компетентність:загальнокультурна грамотність. Ця компетентність передбачає почуття обов’язку перед родиною, вміння слухати і підтримувати мир і злагоду в родині; популяризувати декоративно-ужиткове мистецтво, досліджувати технології виготовлення таких виробів, участь у соціальних проектах; розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу

Кредо:«Мудрість народу – в традиціях роду»

Мета:виховання розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших народів та націй.

Створення системи підготовчих та профілактичних дій педагогів, спрямованих на запобігання формувань в учнів негативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів.

Попередження злочинів і зростання злочинності серед неповнолітніх, формування відповідальності за свої вчинки, дотримання правил поведінки в школі та за її межами.

Формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів. Знання і дотримання у поведінці Законів України.

Забезпечення правомірної поведінки, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; сприяння формуванню прагнення займати активну життєву позицію; розвиток ціннісного ставлення до власного здоров’я.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 01.12 Акція «Червона стрічка» (до Міжнародного дня боротьби зі СНІДом). Профілактичні бесіди. 5-9 Педагог – організатор, учителі основ здоров’я
2 05.12 Година спілкування «Українські волонтери, відважні й дивовижні»(до Дня волонтера). 5-9 Педагог- організатор
3 11.12-15.12 Всеукраїнський тиждень права. Години спілкування: - «Чи можуть бути права без обов’язків?», - «Ми українці громадяни і патріоти», - «Права на папері і в житті», - «Злочин та види кримінального покарання», - «Діти і злочин», «Чи має дитина право», - «Захист прав дітей у нашій державі», - «Сучасне рабство: як вберегтися від біди». 1-9 Педагог- організатор, класні керівники, учитель правознавства
4 05.12-08.12 Онлайн-спілкування: - «Вірні сини Батьківщини», - «Цінуємо твій подвиг, солдате». - Сократівська бесіда «Служба в Збройних Силах України та захист Батьківщини – конституційний обовʼязок кожного громадянина України» (до Дня Збройних Сил України). 1-9 Педагог- організатор, класні керівники, учитель історії
5 18.12-22.12 Тиждень «Новорічне диво вже поряд» (за окремим планом) Педагог- організатор, класні керівники
6 21.12 Фотоконкурс на кращу новорічно-різдвяну композицію на тему: «Замість ялинки святковий букет» 1-9 Педагог - організатор, класні керівники, учитель образотворчого мистецтва
7 06.12 Чобіток мрій «Від Святого Миколая я даруночка чекаю». Літературні посиденьки. «Затамуйте, друзі, подих, Миколай сьогодні ходить!» «На Святого Миколая в небі іскорка палає». 1-4 Класні керівники
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 12.12 Онлайн бесіди з працівниками поліції, соціальних служб «Особливості відповідальності неповнолітніх. 6-9 Класні керівники
2 Впродовж місяця Рейд-перевірка умов проживання учнів, схильних до правопорушень. Операції «Як живеш, друже?», «Підліток» 5-9 Класні керівники , громадський інспектор з охорони дитинства
3 18.12 Брейн-ринг на правову тематику «Правові орієнтири» 8-9 Учитель історії
4 Впродовж місяця Оформлення в бібліотеці книжкової виставки «Право – математика свободи» Бібліотекар
5 11.12-15.12 Конкурс-виставка плакатів, буклетів «Знай закон змолоду» 1-9 Педагог – організатор, учитель образотворчого мистецтва
6 Впродовж місяця Провести просвітницько-профілактичні заходи з питань протидії торгівлі людьми (за окремим планом) 1-9 Класні керівники, практичний психолог
7 ІV тиждень Аналіз зайнятості учнів у позаурочний та канікулярний час. 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
8 Впродовж місяця Аналіз стану відвідування онлайн занять учнями за грудень. 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 ІІ тиждень Онлайн бесіда «Вплив на дитячий організм шкідливих звичок» 1-9 Медсестра, учитель основ здоров’я
2 ІІІ тиждень Розробка онлайн пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час зимових канікул. 1-9 Класні керівники
3 18.12-22.12 Інструктажі з правил безпечної поведінки під час проведення новорічних свят та зимових канікул. 1-9 Класні керівники
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 ІІ тиждень грудня Онлайн фотокалейдоскоп «Моя допомога птахам взимку». 1-9 Педагог -організатор, класні керівники
2 Впродовж місяця Участь в екологічній акції «З турботою про птахів» 1-9 Педагог - організатор, класні керівники
3 Грудень Організувати і провести акцію «Збережемо ялинку». Конкурс дитячої творчості. 1-9 Педагог - організатор
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 11.12-15.12 Засідання Ради гімназії Директор гімназії
2 11.12-15.12 Класні батьківські збори «Виховання характеру і формування моральних якостей особистості». 1-9 Класні керівники
3 ІV тиждень Проведення консультацій для батьків 1-9 Практичний психолог

СІЧЕНЬ

СХОДИНКА

громадянського виховання

Тема: «БУДЬМО ГІДНИМИ НАЗИВАТИ СЕБЕ УКРАЇНЦЯМИ»

Компетентність:ініціативність і підприємливість, комунікативна, спілкування державною мовою.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення особистості до держави і народу, ціннісне ставлення до праці.

Кредо:«Родина, друзі, рідний край, і скрізь у тобі потреба»

Мета:допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.

Формувати розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення, працювати над розвитком ініціативності й активності учнів, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, володіння комунікативними навичками, працьовитість у всіх формах трудової діяльності, ретельність та сумлінність виконання доручень, негативне, критичне ставиться до власного ледарства та ледарства оточуючих, прояв бережливості в процесі будь-якої діяльності, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час, здатність до продуктивної діяльності та підприємливості.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 15.01–19.01 Тиждень української символіки «Символи держави – як дзеркало народної душі» 1-9 Педагог – організатор , класні керівники
2 18.01 Фотовиставка «Україна – разом і назавжди» 1-9 Класні керівники
3 15.01–19.01 Година духовності «Моральні заповіді українців» 1-9 Класні керівники
4 ІІ – ІІІ тиждень Книжкова виставка «Історія величної пісні України». Бібліотекар
5 23.01 Патріотичні години спілкування «І обнялися береги одного, вічного народу» (до Дня Соборності України). 1-9 Класні керівники
6 25.01 Пізнавально-розважальна гра «Я живу для тебе, Україно!» 1-4 Класні керівники
7 26.01 Година пам’яті: «Голокост – трагедія і героїзм»( до Міжнародного дня пам'яті жертв Голокосту). 5-9 Класні керівники
8 30.01 Тематична година спілкування «Ніколи Україні не забути цих юних душ нескорений політ» (до Дня пам’яті героїв Крут). 5-9 Класні керівники
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 22.12-05.01 Контроль за проведенням вільного часу учнями, схильними до правопорушень, в період канікул. 7-9 Педагог - організатор, класні керівники
2 Впродовж місяця Відвідування сімей дітей пільгових категорій з метою вивчення умов утримання дітей та забезпечення їх навчанням. 1-9 Громадський інспектор з охорони дитинства, класні керівники
3 ІІІ тиждень Віртуальна бесіда-подорож про користь та шкоду Інтернет-мережі «Плюси і мінуси соціальних мереж». 7-9 Учитель інформатики
4 Впродовж місяця Аналіз стану відвідування онлайн занять учнями за січень. 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 15.01-19.01 Проведення бесід з метою профілактики інфекційних захворювань. 1-9 Сестра медична з дієт.харчування
2 15.01-19.01 Випуск онлайн - санбюлетеня «Здорове харчування – основа процвітання». Сестра медична з дієт.харчування
3 ІІІ-ІV тижні Онлайн зустріч старшокласників з лікарем-наркологом. 7-9 Педагог -організатор
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Протягом місяця Виготовлення та встановлення годівничок для птахів 1-6 Класні керівники, учитель біології
2 Протягом місяця Профорієнтаційні онлайн зустрічі з працівниками Центру зайнятості та представниками навчальних закладів. 8-9 Педагог - організатор
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 Протягом місяця Зустріч з батьками учнів, котрі мали низький показник успішності за І семестр 1-9 Класні керівники, ЗДНВР, директор
2 22.12-05.01 Організація спільної роботи вчителів та батьків щодо змістовного проведення зимових канікул. 1-9 Класні керівники
3 ІІІ тиждень Консультація-практикум для батьків учнів «Як навчити дітей здоровому способу життя». 1-9 Педагог - організатор
4 ІV тиждень Інтерактивне заняття для батьків «Мотивація та успішність навчання дитини». 1-9 Практичний психолог

ЛЮТИЙ

СХОДИНКА

творчого та інтелектуального розвитку особистості

Тема: «НАШЕ МАЙБУТНЄ – В НАШИХ РУКАХ»

Компетентність:уміння вчитися впродовж життя; інформаційно-цифрова компетентність, математична компетентність, спілкування іноземними мовами, спілкування державною мовою.

Продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, виконувати різні ролі та функції в колективі; здатність і готовність до продуктивної трудової діяльності.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до праці, ціннісне ставлення до свого соціального «Я».

Кредо:«Інформаційним простором веслую , на веб-хвилі я мандрую, всі свої знання здобуті Україні я дарую».

Мета:створення сприятливого освітнього простору та належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення;підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, проведення моніторингових досліджень рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення. Виявлення творчого потенціалу, розвиток логічного, образотворчого мислення, створення умов для формування творчої особистості; здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, зокрема через вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітню траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 05.02-09.02 Тиждень іноземної мови «Англійська – мова міжнародного спілкування» (за окремим планом) 1-9 Учителі іноземної мови
2 ІІ тиждень Огляд довідкової літератури «Підберемо ключі до знань». Бібліотекар
3 12.02-16.02 Тиждень точних наук -Виставка аплікацій «Геометрична мозаїка». -День безпечного Інтернету. Години спілкування «На гребені хвилі в цифровому океані». -Гра-змагання «Математичні перегони». 1-4 5-9 Учителі початкових класів, математики, фізики, інформатики
4 16.02 День доброти. -Створення колективних листів – побажань «Я поділюся з тобою добротою». - Благодійна акція «Звичайне диво». 1-9 Класні керівники
5 19.02- 23.02 Тиждень рідної мови. - Книжковий вернісаж «Уклін чолом народу, що рідну мову нам зберіг». -Турнір юних мовознавців «Знання за плечима не носити» -Конкурс читців патріотичної поезії «Слався, рідно Україно!» -Усний літературний журнал «Наш скарб – рідна мова». 1-9 1-4 5-6 7-9 Бібліотекар Учителі початкових класів, української мови та літератури
6 20.02 Тематична онлайн-зутріч «У нашій пам'яті вони залишились назавжди» ( до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні). 9 Педагог-організатор
7 19.02-23.02 Книжкова виставка-реквієм «Янголи Інститутської»(до Дня Героїв Небесної Сотні). Бібліотекар
8 19.02-23.02 Години спілкування: -«Шануймо мову над усі віки, якщо ми хочемо зватися народом» (до Дня рідної мови). 1-9 Класні керівники
9 24.02 Чорний день в історії суверенної України. День жалоби 1-9 Педагог – організатор, класні керівники
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 12.02-16.02 Диспут «Щаслива сім’я. Яка вона?». 8-9 Практичний психолог, класні керівники
2 Протягом місяця Проведення бесід «Режим дня. Суворий і мудрий порадник» 1-7 Сестра медична з дієт.харчування, класні керівники
3 Протягом місяця Аналіз стану відвідування онлайн занять учнями за лютий 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 І тиждень Година здоров’я «Здоров'я стежку сам я прокладу». 1-9 Класні керівники, сестра медична
2 Протягом місяця Тренінгові заняття «Скажемо насиллю та агресії НІ!» 8-9 Практичний психолог
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Протягом місяця Проведення соціологічних досліджень серед учнів та їхніх батьків «Батьки і діти: чому виникають конфлікти» 1-9 Педагог-організатор, пактичний психолог
2 І тиждень Консультація-практикум для батьків учнів «Роль сім’ї та школи в трудовому вихованні дітей». 5-7 Практичний психолог, класні керівники
3 Постійно Консультації для батьків за результатами діагностичних досліджен 1-9 Практичний психолог
4 ІV тиждень Родинний міст. Зустріч із батьками учнів випускного класу, з метою ознайомлення їх із порядком закінчення гімназії. 9 Адміністрація, класні керівники
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 Протягом місяця Виховні заходи по профорієнтації учнів 8– 9 класів. Тестування. Анкетування. Аналіз та обробка результатів. 8-9 Практичний психолог, класні керівники
2 Протягом місяця Виставка літератури з питань екологічного виховання «Подорож сторінками Червоної книги України». 1-9 Бібліотекар
3 ІІ тиждень Гра-подоріж «Природні дива України». 1-4 Класні керівники

БЕРЕЗЕНЬ

СХОДИНКА

художньо-естетичного виховання

Тема: «У СВІТІ ПРЕКРАСНОГО»

Компетентність: самовираження та інноваційність, загальнокультурна грамотність, обізнаність і здатність до самовираження в сфері культури, творча діяльність, вміння вчитися впродовж життя

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до мистецтва.

Кредо: «Знайдемо незвичайне у буденному і звичайне у фантастичному».

Мета: сприяння художньо-естетичній освіченості та вихованню особистості; виховання в молоді естетичних поглядів, смаків, що ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації; вироблення в учнів вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне в повсякденному житті.

Формування здатності розуміти твори мистецтва, формувати мистецькі смаки, виражати почуття за допомогою мистецтва, висловлювати власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Виявлення творчого потенціалу, логічного, образного мислення; створення психологічної атмосфери підтримки та розвитку особистості, виражати почуття за допомогою мистецтва; відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада).

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 01.03-06.03 Святкові класні години «З побажаннями щастя, тепла і весни» 5-9 Класні керівники
2 07.03 Концерт-привітання з нагоди Міжнародного жіночого дня «У жінки посмішка весни» 1-9 Класні керівники
3 06.03-11.03 Шевченківські дні «Вінок Кобзареві». -Книжкова виставка «Думи Кобзаря живуть поміж нами». -Шевченківські читання «Кобзаря ти відкривай, вірш Шевченка прочитай». - Конкурс малюнків «Шевченкова весна» - Інформаційно-пізнавальні години: «Єднаймо душі словом Кобзаря». - Години спілкування «І лине над землею Шевченкове святе слово». 1-9 1-9 1-4 5-7 8-9 Бібліотекар Учителі української мови та літератури, класні керівники
4 12.03-15.03 Дні мистецтва та креативу «Наповнимо музикою та веселкою наші серця» - Флешмоб «Кольорові долоньки». -Інформаційно-пізнавальна година «П’ять хвилин з мистецтвом». - Майстер-клас «Вокальні вправи – запорука правильного співу» - Виставка малюнків «Я художник, я так бачу» 1-9 1-4 7-9 1-9 5-6 Учителі художньо-естетичних дисциплін
5 12.03-15.03 Години спілкування: - «Різнобарвні кольори українського мистецтва», - «Музика – душа народу», - «Мистецькими стежками рідного краю», - «Мистецтво та мої емоції». 1-9 Класні керівники
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 Протягом місяця Аналіз стану відвідування уроків учнями, схильними до правопорушень 1-9 Педагог-організатор
2 ІІ тиждень Бесіди «Професія як основа життєвого успіху» 1-9 Класні керівники
3 ІІІ тиждень Зустріч підлітків, які схильні до правопорушень, із психологом на тему: «Знай, що ти – частина своєї сім’ї » 8-9 Практичний психолог
4 Протягом місяця Аналіз стану відвідування онлайн уроків учнями за березень 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 І тиждень Лекторій «У здоровому тілі – здоровий дух». 5-9 Учитель фізкультури, сестра медична з дієт.харчування
2 ІІ тиждень Розробка пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час весняних канікул. 1-9 Класні керівники
3 ІІІ тиждень Інструктажі з правил безпечної поведінки під час весняних канікул 1-9 Класні керівники
4 ІІІ тиждень Профілактична бесіда до Всесвітнього Дня боротьби з туберкульозом «Шляхи розповсюдження туберкульозу, роль профілактичних засобів і заходів» 1-9 Класні керівники, сестра медична з дієт.харчування
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 ІІІ тиждень Екологічний відеолекторій «До совісті і розуму людського» 1-9 Учитель біології
2 ІV тиждень Трудові десанти. Упорядкування території, насадження дерев та квітів 1-9 Класні керівники
3 Протягом місяця Екологічна акція «Чисті джерела». 1-9 Педагог – організатор
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І тиждень Операція «Подарунки дорогим мамам» до свята 8 Березня (виготовлення листівок та подарунків) 1-9 Класні керівники
2 ІІІ тиждень Загальношкільні батьківські збори «Як виховати дитину фізично здоровою» Директор, педагог-організатор, практичний психолог
3 ІІ тиждень Класні батьківські збори (підсумки навчальних досягнень у ІІІ чверті, анкетування батьків «Чи достатньо ви цікавитеся своїми дітьми?» 1-9 Класні керівники
4 Постійно Консультації для батьків за результатами психологічних досліджень Практичний психолог
5 Протягом місяця Робота з сім’ями пільгових категорій. 1-9 Педагог-організатор, класні керівники

КВІТЕНЬ

СХОДИНКА

екологічного виховання

Тема: « ХАЙ ПЛАНЕТА НАША ЧИСТА РОЗКВІТАЄЛЮДЯМ НА ДОБРО»

Компетентність: екологічна грамотність, компетентності у природничих науках і технологіях.

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до природи.

Кредо:«З природою живи у дружбі, то буде тобі вона у службі!»

Мета:виховання ставлення до природи, як універсальної цінності, формування екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу, як національне багатство, основу життя на Землі; залучення здобувачів освіти до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 02.04 Усний журнал «Книга для дитини, як сонце у житті» (до Міжнародного дня дитячої книги ) 1-9 Бібліотекар
2 08.04-12.04 Тиждень природничих дисциплін «Горизонти наук» . Гра «Подорож на острів БІО» Захист міні-проектів з біології «Рухова активність як засіб боротьби з гіподинамією» 1-9 Педагог – організатор, Уучитель біології, класні керівники
3 26.04 Тематична онлайн зустріч до Дня Чорнобильської трагедії «Над Чорнобилем лунає дзвін…» 1-9 Педагог -організатор
4 22.04-26.04 Години спілкування: -«Наша планета – колиска життя», -«Людина була й буде дитям природи», -«Брати наші менші», -«Світ природи – справжній та неповторний», « 1-9 Класні керівники
5 15.04-26.04 Перегляд відеофільмів «Цікаві куточки Харківщини» 1-9 Класні керівники
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 ІІ тиждень Аналіз роботи класних керівників з дітьми сімей пільгових категорій. 1-9 Педагог-організатор
2 Протягом місяця Аналіз стану відвідування занять учнями за квітень 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 01.04-08.04 Тиждень здоров’я «У наших руках щасливе майбутнє, бо ми за здоровий спосіб життя». - Створення фотоколажу «Здоровим будеш – все здобудеш» - Акція «Здоровим бути – модно!» -Виховна година з елементами психосоціального тренінгу «Рольова боротьба» -Акція «Подаруй світу посмішку» -Хвилинка позитиву «Комплімент кожному» -Година корисних порад «Здоровий спосіб життя в традиціях українського народу» (до Всесвітнього дня здоров’я). 1-9 7-9 1-9 1-9 1-9 Педагог-організатор, учитель фізичної культури, класні керівники Практичний психолог Педагог -організатор, класні керівники Класні керівники
2 07.04 Віртуальний квест-гра «Подорож стежиною здоров’я» 5-9 Учитель фізичної культури
3 ІІІ тиждень Інструктаж учнів і працівників гімназії щодо безпеки праці при проведенні робіт по упорядкуванню території . 1-9 Адміністрація, класні керівники
4 ІІІ тиждень День цивільного захисту «Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти». 1-9 Педагог -організатор
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 24-28.04 Засідання круглого столу «І люди, і звірі, і квіти – ми, Земле, усі твої діти» 1-9 Учитель біології, учителі початкових класів
2 ІІІ тиждень Фотовиставка «Природа – наш дім!» 1-9 Педагог - оранізатор
3 Протягом місяця Спільні трудові акції з батьками по благоустрою подвір’я гімназії «Посади калину чи тополю.» 1-9 Класні керівники
4 Протягом місяця Впорядкування квітників та клумб на території гімназії. Операція «Квітковий рай» 1-9 Класні керівники
5 Протягом місяця Еко-challenge «Повернемо Землі після війни всі веселкові кольори». 5-9 Учитель біології, педагог - організатор
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І тиждень Бесіда з батьками «Виховання вміння керувати бажаннями». 1-9 Практичний психолог
2 ІІ тиждень Педагогічний всеобуч для батьків «Формування екологічної культури: все починається з родини». 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
3 ІІІ тиждень Година психолога для батьків «Як допомогти дітям підготуватися до іспитів». 9 Практичний психолог
4 27.04 Засідання батьківського комітету гімназії «Про підсумки навчального року та перспективне планування роботи на наступний навчальний рік». 1-9 Адміністрація
5 Постійно Консультаційний пункт для батьків, котрі мають труднощі у вихованні дитини. 1-9 Практичний психолог

ТРАВЕНЬ

СХОДИНКА

родинного виховання

Тема: «ТЕПЛО ЄДИНОЇ РОДИНИ»

Компетентність: соціальна та громадянська

Основний зміст виховання: ціннісне ставлення до людей, ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Кредо: «З роду в рід кладе життя мости,

Без коріння саду не цвісти,

Без стремління човен не пливе,

Без коріння сохне все живе».

Мета: виховання пріоритетів подружнього життя, гендерної культури, збереження та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь.

Залучення батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого-педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.

Дата Захід Клас Відповідальні
І. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ ТА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1 06.05-09.05 Дні пам’яті «Відлетіли літа, помінялись епохи, але пам'ять нетлінна про героїв війни». -Доброчинна акція «Без права на забуття». -Перегляд хронікально-документальних фільмів, художніх фільмів про події ІІ світової війни. -Викладка книг «І буде пам’ять вічно жити про дні ті легендарні» -Уроки пам'яті : -«Ріка нашої пам’яті», -«Пам’ять про героїв невмируща», -«Їх імена безсмертні» . 1-9 Педагог-організатор, класні керівники Бібліотекар Класні керівники
2 03.05 Усний журнал «Свято Пасхи йде до хати, - будемо Великдень справляти». 1-9 Класні керівники
3 10.05-17.05 Декада родинно-сімейних цінностей «Сімейна злагода – всього дорожче!» -Онлайн привітання «Ми матір називаємо святою». -Виставка малюнків, фотографій та творчих робіт, присвячена Дню сім’ї «Щасливий день моєї родини». -Родинне свято «Тільки родина, як зірка єдина,— твій порятунок, надійний причал». -Виставка-перегляд літератури «Моя сім’я – мій світ». 1-9 Педагог-організатор, класні керівники, учитель образотворчого мистецтва Бібліотекар
4 18.05 Акція «Народжені у вишиванці» до Дня української вишиванки. 1-9 Педагог – організатор, класні керівники
5 20.05-24.05 Година мужності «Герої України – слава, гордість, міць країни!» 1-9 Класні керівники
6 31.05 Свято Останнього дзвоника 1-9 Педагог - організатор
ІІ. ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З УЧНЯМИ. СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ УЧНІВ.
1 ІІІ тиждень День Європи в Україні. Інформаційний вісник «Українська культура у контексті європейського та світового розвитку». Флешмоб «Ми крокуємо до Європи». Гра-подорож: «Маленькі українці подорожують країнами ЄС» 1-9 7-9 1-4 Педагог – організатор, класні керівники, учитель історії Класні керівники
2 Протягом місяця Вивчення прогнозів про місцезнаходження учнів влітку та місце їх оздоровлення. 1-9 Педагог - організатор
3 Протягом місяця Профорієнтаційна робота з випускниками, схильними до правопорушень 8-9 Класні керівники
4 Протягом місяця Аналіз стану відвідування онлайн уроків учнями за травень 1-9 Педагог-організатор, класні керівники
ІІІ. СПОРТИВНО-МАСОВІ ЗАХОДИ. ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
1 І тиждень Організація бесід з учнями з профілактики нещасних випадків у канікулярний час 1-9 Класні керівники
2 ІІ тиждень Стан дитячого травматизму за навчальний рік Педагог-організатор
3 ІІ тиждень Випуск онлайн санбюлетеня «Сонце, повітря, вода – наші друзі». Сестра медична з дієт.харчування, учитель інформатики
4 ІІІ тиждень Тиждень безпеки життєдіяльності «Цінуй життя, воно одне» -Міні-лекторій «Наша безпека – у наших руках». -Бесіди з учнями про небезпечні ситуації, які можуть виникнути в період літніх канікул. 1-9 Педагог-організатор Класні керівники
ІV. ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО, ПРИРОДООХОРОННОГО, ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
1 Протягом місяця Підведення підсумків проведення екологічних акцій протягом 2023/2024 навчального року. 1-9 Педагог - організатор, учитель біології
V. ПАРТНЕРСТВО З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ
1 І тиждень День відкритих дверей для вступників до гімназії та їх батьків Адміністрація
2 ІІ тиждень Засідання ради гімназії Директор ЗЗСО
3 ІІ тиждень Класні батьківські збори. Підсумки навчального року. 1-9 Класні керівники
4 ІІ тиждень Бесіда з батьками «Відповідальність батьків за збереження здоров'я дітей. Літнє оздоровлення». 1-9 Класні керівники
5 ІV тиждень Інструктаж для батьків «Відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей під час літнього відпочинку». 1-9 Класні керівники

Кiлькiсть переглядiв: 514

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.